" Dzięki KUCHE zlew to miejsce, gdzie spotykają się brudne talerze i czyste myśli "

 sMarkiz Jean Petit de Kraso

KONTAKT

+48 785 020 000

office@kuche.com.pl

ul. Magnacka 15,

80-180 Gdańsk

DO POBRANIA

PRAWNE

Warunki gwarancji

 

KUCHE Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Magnacka 15, 80-180 Kowale, udziela gwarancji

na następujących warunkach:

 

1. Okres gwarancji:

Okres gwarancji liczony jest od daty zakupu produktu i wynosi:

  • Zlewozmywak – 10 lat na powłokę ceramiczną, wymiary, stałość koloru.

  • Gwarancja dotyczy tylko wyrobów zarejestrowanych lub oznaczonych przez firmę KUCHE Sp. z o.o.

  • Podstawą do złożenia reklamacji na produkty jest Karta gwarancyjna wraz z dowodem zakupu (paragon, rachunek, faktura).

  • Rozpatrzenie zgłoszenia reklamacyjnego nastąpi w terminie 14 dni licząc od dnia, w którym zgłoszenie reklamacyjne wpłynęło do Autoryzowanego Serwisu KUCHE Sp. z o.o. Uznane przez serwis wady wyrobów ujawnione i zgłoszone w okresie gwarancyjnym zostaną usunięte w ciągu 30 dni licząc od dnia rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego.

  • Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas między dniem zgłoszenia reklamacji, a dniem wykonania naprawy. W przypadku wymiany produktu na nowy, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia produktu wolnego od wad.

  • Decyzję o sposobie naprawy podejmuje wyłącznie Autoryzowany Serwis KUCHE Sp. z o.o.

  • Wymienione wadliwe części przechodzą na własność KUCHE Sp. z o.o.

  • Naprawy gwarancyjne wykonywane są na miejscu u klienta w terminie ustalonym telefonicznie lub w inny sposób, jeżeli nie postanowiono inaczej.

 

2. Ograniczenia gwarancji:

Użytkowanie wyrobu powinno odbywać się zgodnie z instrukcją eksploatacji. W każdym przypadku gwarancji udzielonej przez KUCHE Sp. z o.o. nie podlegają:

  • Wady wynikłe na skutek niezgodnego z instrukcją montażu i eksploatacji produktu.

  • Zniszczenia bądź uszkodzenia produktu podczas transportu.

  • Wady powstałe na skutek nieprzestrzegania warunków eksploatacji i montażu produktu podanych w instrukcji obsługi.

  • Uszkodzenia produktu wynikłe w skutek przeróbek i zmian konstrukcyjnych dokonywanych przez użytkownika lub osoby trzecie.

  • Użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem.

  • Uszkodzenia produktu przez używanie nieodpowiednich środków czyszczących.

  • Wady wynikłe wskutek zastosowania nieoryginalnych części.

  • Wszelkie uszkodzenia mechaniczne np. uderzenia, obicia, zarysowania.

  • Części ulegające zużyciu podczas normalnego użytkowania produktu.

  • Inne elementy wyrobu w przypadku gdy uszkodzenie wynika z ich naturalnego zużycia.

  • Wady i uszkodzenia powstałe z winy użytkownika.

  • Wyroby z wystaw ekspozycyjnych.