" Dzięki KUCHE zlew to miejsce, gdzie spotykają się brudne talerze i czyste myśli "
sMarkiz Jean Petit de Kraso
KONTAKT
+48 785 020 000
office@kuche.com.pl
ul. Magnacka 15,
80-180 Gdańsk
DO POBRANIA
PRAWNE
Warunki gwarancji
KUCHE Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Magnacka 15, 80-180 Kowale, udziela gwarancji
na następujących warunkach:
1. Okres gwarancji:
Okres gwarancji liczony jest od daty zakupu produktu i wynosi:
Zlewozmywak – 10 lat na powłokę ceramiczną, wymiary, stałość koloru.
Gwarancja dotyczy tylko wyrobów zarejestrowanych lub oznaczonych przez firmę KUCHE Sp. z o.o.
Podstawą do złożenia reklamacji na produkty jest Karta gwarancyjna wraz z dowodem zakupu (paragon, rachunek, faktura).
Rozpatrzenie zgłoszenia reklamacyjnego nastąpi w terminie 14 dni licząc od dnia, w którym zgłoszenie reklamacyjne wpłynęło do Autoryzowanego Serwisu KUCHE Sp. z o.o. Uznane przez serwis wady wyrobów ujawnione i zgłoszone w okresie gwarancyjnym zostaną usunięte w ciągu 30 dni licząc od dnia rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego.
Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas między dniem zgłoszenia reklamacji, a dniem wykonania naprawy. W przypadku wymiany produktu na nowy, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia produktu wolnego od wad.
Decyzję o sposobie naprawy podejmuje wyłącznie Autoryzowany Serwis KUCHE Sp. z o.o.
Wymienione wadliwe części przechodzą na własność KUCHE Sp. z o.o.
Naprawy gwarancyjne wykonywane są na miejscu u klienta w terminie ustalonym telefonicznie lub w inny sposób, jeżeli nie postanowiono inaczej.
2. Ograniczenia gwarancji:
Użytkowanie wyrobu powinno odbywać się zgodnie z instrukcją eksploatacji. W każdym przypadku gwarancji udzielonej przez KUCHE Sp. z o.o. nie podlegają:
Wady wynikłe na skutek niezgodnego z instrukcją montażu i eksploatacji produktu.
Zniszczenia bądź uszkodzenia produktu podczas transportu.
Wady powstałe na skutek nieprzestrzegania warunków eksploatacji i montażu produktu podanych w instrukcji obsługi.
Uszkodzenia produktu wynikłe w skutek przeróbek i zmian konstrukcyjnych dokonywanych przez użytkownika lub osoby trzecie.
Użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem.
Uszkodzenia produktu przez używanie nieodpowiednich środków czyszczących.
Wady wynikłe wskutek zastosowania nieoryginalnych części.
Wszelkie uszkodzenia mechaniczne np. uderzenia, obicia, zarysowania.
Części ulegające zużyciu podczas normalnego użytkowania produktu.
Inne elementy wyrobu w przypadku gdy uszkodzenie wynika z ich naturalnego zużycia.
Wady i uszkodzenia powstałe z winy użytkownika.
Wyroby z wystaw ekspozycyjnych.